URGENT: vol de matériel ancien

Démarré par J?r?me, 05 Octobre 2010, 08:30:32 AM

« précédent - suivant »

J?r?me

Bonjour,

samedi dernier, le Musée National des Chemins de Fer de Utrecht (NL) a offert, à la Fédération Néerlandaise du Train Miniature, l'ancien réseau (échelle 0) qui servait d'outil didactique à l'école de signalisation des NS.

Lors du transfert de ce matériel précieux car ancien, la remorque transportant les modules à été volée.

Si vous avez des informations ou que vous voyez un des modules, veuillez prendre contact avec le secrétaire de la Fédération:

Habbo Meester
Email: h.meester@hotmail.com


Merci

---------------------------------------------------------------------
Message original

Hallo,

Ik roep jullie hulp in voor het volgende:

Een groot deel van de oude modelbaan (spoor 0) van het Spoorwegmuseum die diende als demonstratiebaan voor het seinwezen bij de NS is zaterdag 2 oktober in Weert gestolen.
Die baan was overgedragen aan de Nederlandse Modelspoor Federatie die de baan heeft gerestaureerd.
Door omstandigheden waren 13 modules tijdelijk in een aanhanger ondergebracht die gestolen is.

Het zal de dieven gegaan zijn om de aanhanger, maar we zijn wel een stuk spoorweghistorie kwijt!

Mochten jullie info hierover krijgen of dat de (delen) modelbaan te koop wordt aangeboden, doe alsof je geïnteresseerd bent, maar licht mij meteen in via een PB of mail naar h.meester@hotmail.com.

Ook voor mij geldt dat ik hier jeugdherinneringen aan heb.

Habbo
En savoir plus sur les véhicules ferroviaires préservés en Belgique?
https://materielhistorique.fr.gd